Warto zobaczyć

Trening oraz dieta kulturysty

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/emerytalnefundusze.pl/includes/menu.inc).

Nasze artykuły

Trenujesz na siłowni, nie masz pojęcia co konsumować, pragnąłbyś zdrowo się żywić a także osiągać efekty niczym zawodowy kulturysta. W poniższym materiale dowiesz się co możemy jeść, a co należy unikać w diecie pakera.




sezon
Author: Tabasco PR
Source: Tabasco PR


Dodatkowo wspomnimy o suplementach diety.


Na samym początku chciałbym napisać o roli suplementów w diecie kulturysty, jeśli jesteś nowicjuszem na siłowni wcale nie potrzebujesz wspomagać się odżywkami, bo twój organizm cudownie zareaguje na impulsy jakie da trening siłowy. W pierwszych 6 miesiącach treningów efekty będą na tyle zadawalające, że przy stosownej, zdrowej diecie nie powinieneś nawet zastanawiać się nad suplementacją.

Jeżeli potrzebne Ci dodatkowe informacje na niniejszy tu wątek, to bez wątpliwości przyda Ci się to warte uwagi wiarygodne źródło (http://educentrum.com.pl/kierunki/asystent-stomatologiczny/).

Twój ustrój w owym okresie winien w pełni spożytkować własny potencjał, wraz z upływem czasu kiedy staniesz się w wyższym stopniu zaawansowanym kulturystą, można rozważyć odżywki na masę. Niezwykle często zdarza się że młodzi praktykanci kulturystyki sięgają po odżywki jako substytut zróżnicowanego jadłospisu -zobacz dodatkowe informacje. To duży błąd gdyż odżywki w żadnym razie nie zastąpią zbilansowanej diety, jak już przedtem wspominałem bardziej traktujemy je jako dopełnienie naszych posiłków --> poznaj dodatkowe informacje. Dla przykładu jeśli nie mamy czasu przyszykować posiłku po treningu, przyrządzamy prędki shake białkowo - węglowodanowy plus monohydrat kreatyny aby dostarczyć niezbędnych składników odżywczych do organizmu, ażeby zabić katabolizm.


Dieta kulturysty w ogóle nie musi być katorżnicza i monotonna, jest wiele artykułów jakie są zdrowe a także warto umieścić je w swym jadłospisie w fakultatywnych daniach.




Jeden z najważniejszych aspektów to jedzenie 5 niedużych posiłków dziennie, a nie trzech większych, dzięki czemu nasza dieta zrobi się w wyższym stopniu zróżnicowana, nasz metabolizm działał będzie poprawnie, większa ilość odżywczych składników zostanie dostarczona do mięśni.