Warto zobaczyć

Skuteczność reklam na telebimie. Sprawdź sam.

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/emerytalnefundusze.pl/includes/menu.inc).

Nasze artykuły

Ekrany diodowe, uniwersalnie mienione telebimami, stanowią obecnie przedmiot sporu. Czy są skuteczną odmianą reklamy? Czy mogą dostarczyć większe zyski dla reklamodawcy? Jeszcze kilka lat wstecz były one nowością i jak żaden inny wariant promowania danej usługi albo konkretnego wyrobu przyciągały spojrzenia potencjalnego nabywcy.


W tej chwili telebimy opatrzyły się już odbiorcom, nie rzucając im się tak w oczy jak przedtem.

Jeżeli ten artykuł jest dla Ciebie wartościowy, to sprawdź także ten udostępniony tutaj w tym miejscu materiał - on także okaże się godny zainteresowania.

Reklamodawcy, którzy pragnęliby wybrać tę formę promocji swoich artykułów powinni zdawać sobie sprawę z tego, iż sam ekran diodowy jako narzędzie nie jest wcale tak kluczowy.


administration
Author: Guillaume Speurt
Source: http://www.flickr.com


Umiejscowienie telebimu. Uważa się, iż świetna lokalizacja telebimu to dziewięćdziesiąt procent sukcesu reklamodawcy. Tego typu nośniki najlepiej jest umieszczać w punktach, gdzie potencjalny konsument zmuszony jest do spojrzenia na ekran. Dobrymi przykładami lokalizacji, jaka na pewno da zyski reklamodawcy są: miejsca nieopodal dróg przelotowych, które charakteryzują się dużym ruchem kołowym, pobliża dużych rozdroży z sygnalizacją świetlną (odbiorca zmuszany jest do zatrzymania się, spędzenia wielu momentów na przejściu oraz dostrzeżenia wyświetlających się reklam na telebimie). Najważniejszymi czynnikami, jakimi cechuje się dobra lokalizacja będą: konieczność zatrzymania się ewentualnego klienta, wymuszenie dojrzenia ekranu i nuda, pozwalająca odbiorcy skoncentrować się na nośniku z wyświetlającymi się treściami, które jego umysł będzie przyswajał. Nie sprawdzi się zaś telebim Karpacz zlokalizowany np. na parkingach przy obiektów handlowych, przy sklepach.


Podstawowym czynnikiem w obszarze reklamy jest możliwość dojścia z danym przekazem do prawdopodobnego klienta.




Wedle amerykańskich badań ruchomy obraz jest ośmiokrotnie lepiej zapamiętywany przez adresatów niż obraz statyczny.


Reklama na telebimie Gdańsk umożliwia przygotowywanie kampanii reklamowych podług indywidualnych projektów reklamodawcy jak też wyborów klienta- polecana strona.