Warto zobaczyć

Co będzie wchodziło w skład majątku firm, do czego będą potrzebne wyceny ich majątku i znaków towarowych.

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/emerytalnefundusze.pl/includes/menu.inc).

Nasze artykuły

Na majątek firm i przedsiębiorstw będzie wchodzić wiele rozmaitych elementów. W pierwszej kolejności wchodzi do tego stały majątek, czyli ziemia, budynki czy zakupione urządzenia.


pieniądze
Author: Chris Potter
Source: http://www.flickr.com


Ale nie mniej ważne są wartości niematerialne, czyli najróżniejsze patenty, technologiczne rozwiązania czy znaki towarowe. Większość światowych firm warta jest tak dużo właśnie z powodu marek, których jest właścicielem. Jeśli chce się więc precyzyjnie wyznaczyć, jak dużo dana firma jest warta, to trzeba wszystkie te rzeczy uwzględnić.

Jeżeli po przeczytaniu powyższego postu wciąż masz jakieś pytania, to zobacz oprócz tego to ważne omówienie (https://www.winski.pl/rejestracja-znakow-towarowych.html) - są w tamtym miejscu pokrewne treści.

W niejednym przypadku taka wycena firmy będzie wręcz niezbędna, przykładowo w sprzedaży. W takiej sytuacji zarówno sprzedającemu jak i kupującemu dobrze wykonane oszacowanie majątku pozwoli na to, żeby podjąć decyzję .


W związku z tym że metod i sposobów przeprowadzania tego typu będzie parę, to ważną rzeczą będzie podanie celu ich przeprowadzenia, ponieważ nie wszystkie będą się nadawać do każdego celu.

Jeżeli przedstawiany wątek niesamowicie Ci odpowiada, to żeby uzyskać dodatkowe dane na to zagadnienie, pójdź do oferty (https://www.winski.pl/ochrona-znakow-towarowych.html) i kliknij tu.

W bardziej złożonych przypadkach może być wykonane kilka różnych ekspertyz, dających informację o kondycji przedsiębiorstwa na kilku płaszczyznach. Niekiedy równolegle z wyceną firmy jest wykonywana wycena znaku towarowego, którym ona zarządza (kliknij ten link). Nie należy to do łatwych rzeczy, gdyż nie ma jednoznacznie przyjętej metodologii, którą można by było przyjąć.




Przeważnie takie wyceny wykonuje się w dwóch kategoriach, czyli finansowej i marketingowej. Ogromne znaczenie przy ostatecznym wyniku będzie też miało doświadczenie osoby, która się będzie zajmować danym tematem.