Warto zobaczyć

Jak upewnić się, czy klient jest usatysfakcjonowany?

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/emerytalnefundusze.pl/includes/menu.inc).

Nasze artykuły

We współczesnym zarządzaniu działalnością gospodarczą istnieje wiele różnych metod na badanie satysfakcji klientów. Zazwyczaj zleca się zewnętrznym agencjom reklamowym przeprowadzanie ankiet, w których konsumenci udostępniają swoje głosy na temat towarów i obsługi. Czasem także są umieszczane kompleksowe kwestionariusze na portalach sieciowych. Niestety, tego typu badania maja znaczną wadę – klienci często nie odpowiadają zgodnie z prawdą, a same efekty analizy nie oddają rzeczywistości.
Wymyślono świetne badanie, które potrafi precyzyjnie ocenić jakość obsługi klienta w konkretnym oddziale przedsiębiorstwo.
centrum handlowe
Author: Ken Lund
Source: http://www.flickr.com
Zasadza się ono na tym, że do danej filii deleguje się bez zapowiedzi badacza, który ma wyglądać jak zwyczajny klient – ma coś kupić albo skorzystać z usługi. Ludzie z obsługi nie mogą dowiedzieć się, że odwiedził ich właśnie tzw. „tajemniczy klient”. Po zakupach w sklepie badacz ma uzupełnić odpowiedni kwestionariusz, w którym zawrze swoje doświadczenia. Tak można skutecznie ocenić jakość obsługi klienta. Gdy członkowie obsługi nie mają pojęcia, że oto właśnie odwiedził ich „mystery shopper”, zachowują się normalnie, tak jak na co dzień. Wyklucza to minus wizytacji szefostwa w placówkach koncernu – świadomi kontroli zatrudnienie zawsze usiłują wypaść jak najlepiej. Czytaj dalej http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html



W ostatnim dziesięcioleciu internet dał firmom mnóstwo efektywnych narzędzi do uzyskania opinii klientów. Najbardziej efektywnym są oczywiście strony na portalu Zuckerberga, który jednoczy ze sobą już ponad tysiąc milionów ludzi na całej kuli ziemskiej. Każda firma musi posiadać fanpage na Fejsie, na którym zalogowani mogą wyrażać swoje opinie na temat produktów i usług. Podstawową rolą prowadzącego taką stronę jest nieustanne poznawanie tych wszystkich głosów. Opinie użytkowników powinny być przekazywane do szefostwa marki. Dzisiejsi klienci pragną, by przedsiębiorstwa brały pod rozwagę ich recenzje.
Napisał www.secretclient.com