Warto zobaczyć

Menedżer - przyjaciel czy dyktator, czyli o dylematach zarządzania zespołem

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/emerytalnefundusze.pl/includes/menu.inc).

Nasze artykuły

Kierownicze stanowisko wymaga głównie umiejętności zarządzania grupą. Przydzielenie pojedynczym pracownikom wyznaczonych zadań pozwala skutecznie spełniać określone cele.


firma - pejzaż
Author: Prentsa Aldundia
Source: http://www.flickr.com




Dobry menedżer powinien znać swoich pracowników, by wiedzieć, w jaki sposób najlepiej ich zmotywować, w których dziedzinach zapewnić rozwój. Powinien on zidentyfikować zarówno już posiadane umiejętności, a również cechy charakteru, ażeby móc oszacować, czy ktoś jest ambitny oraz chce rozwijać się. Takiej jednostce możemy bowiem polecić nowe obowiązki jak też wyzwania - będzie to odpowiednie zarówno dla Przedsiębiorstwa, jak też dla pracobiorcy, który poczuje się wyróżniony. Musi udzielać wsparcia, lecz być także wymagającym a także z pewnością konsekwentnym.

Poznaj także inny zbiór treści poruszających omawiany wątek - nie obawiaj się - wejście za darmo (http://www.najubezpieczenia.pl/o_nas.html), zatem wejdź na ten link!

W tej sytuacji idealne jest odnalezienie złotego środka.


Światło diodowe
Author: LARS
Source: LARS


Serwis zumi w urządzniach moblinych
Author: Zumi
Source: http://www.zumi.pl


Bycie dobrym kierownikiem nie jest prostym obowiązkiem, jako że trudno być zarówno kompanem, jak też dyktatorem. Zarządzanie TOC+ ludźmi wymaga cech, które pozwalają z jednej strony na wyrażenie empatii a także dobrego serca, z kolei z drugiej strony wytrwałości oraz rygoru. Ich połączenie, choć może zdawać się trudne, zwykle jest kluczem do sukcesu. Kierownik zespołu nie może się wahać, musi mieć poczucie własnej wartości a także nie wdawać się w dyskusje z pracownikiem, który kwestionuje jego zdanie.


Powinien egzekwować od swego teamu wykonywanie powierzonych zadań, dawać wskazówki umożliwiające jego poprawne wykonanie oraz jasno wyrażać swoje opinie, oceniając nie osoby, ale sposoby ich postępowania. Umiejętność planowania to też cecha niezbędna do organizacji pracy zespołu.